Seg dag

Usch vilken seg dag, är inte pigg för fem öre idag. Lilleman väckte mig ur min dröm i morse, snacka om att jag bara ville vända på mig och somna om så jag kunde få veta vad som hände men det var bara att kliva upp.

Andre kom hem redan klockan två idag och ni kan tro jag blev glad :) skönt att ha lite fler timmar tillsammans på dygnet. 

Önskar jag vore lite piggare, kanske skulle slänga sig i ett bad. Hade ju varit underbart skönt om ingenting annat men det får jag nog vänta med någon timme till. 

I morgon är det jobb igen för min del, ska säkert gå bra som alltid och på kvällen ät det kalas som gäller för min fina Sarah som fyller 25 :)

Ska gå på matjakt nu, hungrig som en gris!







Kommentarer
Postat av: Tess

Han är ju bara så himla sööööt !!

2014-01-17 @ 21:11:03
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0