Snö

Klockan halv två i natt var jag uppe hos min plutt och jag passade på att titta ut och oj vad mycket snö det var och så fint när det låg där helt orört. 

I morse när jag pratade med mamma sa de att det var riktigt halt ute, fick även sms av Andre som hade fastnat i en buske på väg till jobb eftersom det var så halt så kom han knappt därifrån så jag och mamma bestämde oss för att jag ovh lilleman stannar hemma men när vi väl gick upp och jag tittade ut så tyckte jag att det var väl inte hela världen, var uppkört o skottat så jag gjorde oss klara så vi mötte upp mamma på sjukhuset. 
Vägarna var jätte fina hela vägen till Bjuv, iallafall motorvägen så är så glad för stt vi faktiskt tog oss ut istället för att stanna hemma.

Blev både lunch och fika hos mamma och Andre slutade tidigare så det blev lite fler timmar tillsammans än vad det brukar :)

Lilleman sover som en stock, jag ligger rak lång på soffan och Andre fixar räkningarna. 
Nu börjar mitt program igen, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0