Somna själv

Tjoho för första gången så har lilleman somnat av sig själv i sin säng utan att vi har behövt sitta där med honom.
Lite gnäll och gråt till att börja med men vi höll oss i skinnet o gick inte in till honom, hade vi gjort det så hade han bara börjat skratta istället. Hade det varit att han hade varit ledsen på riktigt, man hör ju skillnad, så hade vi ju självklart gått in där, bara så alla förstår det!! :)
Tog tjugo minuter sen somna han, dock på fel håll i sängen men vad gör det :)

Nu ska vi glo film, i morgon är det jobb igen för min del. Hej hopp !! :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Sedär!!!! :-)
KLart folk fattar att om de blir "på riktigt" så klart man går in.. haha Vilhelmina somnar också ALLTID på fel håll i sängen.. Som pippi långstrump, fötterna på huvudkudden ;-) brukar vända på henne senare innan jag lägger mig.. :-) Just för jag flyttar babyvakten, har ju med kamera..

2014-01-05 @ 20:57:59
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Visst var den söt lilla pigan ? :-)
Den är köpt på BR, bara dem som har den. Finns i enhörning och valp med.. Finns ju matchande kudde med. Vilhelmina älskar sin kudde. Lägger sig på den och gosar, såååå mjuka :-)
Bra jobbat! De vänder snart ska du se. Tycker hon sover bättre i sitt rum, men å andra sidan så hör ju inte jag heller varenda litet ljud ;-)

2014-01-05 @ 21:42:59
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Vet precis vad du menar.. ;-) hade sjuk separationsångest. Men gick bra efter ett par kvällar. Men ibland kan man sakna henne där inne.
Den kostar 199kr på väla. Stod att enhörningen skulle kosta 50kr mer men köpte den till hennes kusin häromdagen och står 199kr på
Kvittot på den med :-)
Min blogg.se app har slutat meddela när någon skriver till mig.. Jättekonstigt.
Vi har den största. X nappen till flaskorna eller Y eller vad de är.. Nej, tror inte de är
För stor. Så länge han inte sätter i halsen. Vilhelmina klipper sin välling rätt upp o ner också typ.. Puttar bort när hon inte vill mer.. :-) ibland går allt och ibland lite mindre.

2014-01-05 @ 22:36:37
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Av utmattning? ;-) haha fått kämpa ut vällingen ;-)
Nej men, när de blir mer fullkornsvälling så går de inte igenom så vi tog de x eller om det var Y på napparna kommer inte riktigt ihåg.. :-)
Sov han gott hela natten nu ? :-)

2014-01-06 @ 09:03:35
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0