Tomt

Ja då var det slut på ledigheten för denna gång för min gubbe, ska säga att det kändes lite tomt här hemma i morse & till och med lilleman tittade över på Andres sida av sängen och det såg ut som han undrade vart pappa var. 
Det är bara två jobbdagar kvar för hans del sen är det min tur och sen är det helg för oss alla tre :)

Natten till idag blev inte alls lika bra och ikväll när det var dags att sova så somna den lille i min famn under tiden han fick välling. Vaknat upp o varit ledsen, drömmer och "pratar" i sömnen. Känns som det kommer bli en jobbig natt men det får man ju ta.

Ska ta o lägga mig jag också så jag får några timmar på kudden !



Kommentarer
Postat av: Tess

Hur har det gått ?

2014-01-08 @ 08:53:31
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Lägger henne i sin säng till vilan nu på dagen medz men hon blir inte ledsen osv.. Utan ligger och snackar och bökar runder.. Snackar lite med något gosedjur osv. Ibland kan de ta 2 min och ibland 20. Men gråter eller skriker inte..

2014-01-08 @ 13:27:45
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0