Tropikariet

Idag har vi myst på tropikariet hela familjen, lilleman han tittade och tittade på allt runt om sig men mest spännande var fiskarna och hajarna :)




Efter att vi var klara där så åkte vi ut till familia för att prova skor på den lille, hittade ju ett par kavat skor som jag gärna vill ha till honom men 600 spänn.. Bara jag som tycker det är dyrt ?? 
Gissar ju stt han kommer växa ur dessa ganska så snabbt, vi får se hur vi gör !

Blev en storhandling ikväll också, kom faktiskt hem bara för en liten stund sen. Skönt när kyl och frys är fulla. Blev en massa frukt och grönt också, kanske piggnar man till lite om man äter mer av det annars är det väl d vitaminer i tablettform och en massa sol som behövs! 

Lillen han somnade nyss, jag ska strax slänga ihop något att äta till mig och Andre sen ska jag sova, i morgon är det jobb för min del och som vanligt känner jag inte alls för det.

Beställde ju en personligalmenacka och den lär komma på måndag, ser fram emot att få se hur den ser ut :)
Sen börjar jag bli lite nojig över det här med dagisplats, hade ju gärna velat ha svar så fort som möjligt om vad som händer så man kan planera lite men ja, bara att vänta !

Har iallafall haft en trevlig dag och jag hoppas vi får lite gjort i helgen med trots att jag ska jobba ! 





Kommentarer
Postat av: Tess

Så du gjorde också en almenacka ? Jag är supernöjd med min ! :-)
Ja, alltså Vilhelmina fick sina skor i present, De är dyra, men överlägset bäst tycker jag när de lär sig gå osv.. Våra ser fortfarande ut som nya.. :-)

2014-01-24 @ 22:10:05
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0