6 dagar

Ny vecka och jobb står på schemat, en dag avklarad utav 6, snart är denna dagen också gjord och jag kan räkna ner ytterligare. Jag tycker inte det är speciellt roligt att jobba 6 dagar i veckan måste jag säga, jag träffar knappt Andre och jag saknar att va hemma på kvällarna men förhoppningsvis så går detta rätt snabbt och om två veckor är det en sån här vecka igen men då har min familj semester så då får vi minsann ses riktigt ordentligt :)

Wille fick försig att vakna strax innan 5 i morse, fy så trött jag var men som tur var fick jag sova tills Andre skulle iväg på jobb.
Lilleman är lämnad på dagis och det märks att det är semestrar för där är inte alls så många barn men han har roligt iallafall som tur är.

Jag bäddade precis ner mig under täcket, ska ta och sova en timme. Fast jag ställer klockan så ligger jag alltid kvar längre än tänkt men det är så skönt. Får hoppas jag somnar snabbt o vaknar I tid.

Godnatt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0