Detta tar kål på mig

Denna förkylning tar snart kål på mig, vad är det för basilusker den lille killen smittar mig med.
Fy, känns som jag inte har något immunförsvar alls just nu.

Går trögt att äta för det gör så ont när jag sväljer och inte nog med det så fick jag så jäkla ont i mitt öra igår kväll, gick och la mig och det bubbla och spraka o hade sig och det gjorde så ont så jag hade kunnat skrika rakt ut och sen släppte det och ut kom var istället.
Så idag sitter jag hos doktorn, väntar och väntar. Hoppas inte det är min trumhinna som spruckit igen, har ju varit mes om det för många år sedan och det är inte kul.

Får se hur länge jag blir sittandes här.. Sjukt drygt iallafall! 
Hade kunnat somna sittandes just nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0