Doktorn

Man ska väl inte klaga på vädret men igår var det verkligen inget roligt alls. Svettades som en jäkla gris på jobb, tänk den värmen ute och nästan varmare inne hos de gamle som inte vill öppna fönster och sen ska man dessutom göra en massa moment inomhus, ja svetten den rann men sen kom det till en gräns där jag inte brydde mig mer, mer än så kunde man inte göra och idag ser det ut att bli detsamma.

Var ivög med Wille hos doktorn nu på förmiddagen, alltså öppen mottagning är nog det sämsta som finns.. Vilken tid det tar.. Men vi fick snällt vänta och lilleman han lekte, titta pp fiskarna och charma alla som satt där :)

Ögondroppar fick vi utskrivit iallafall, ska avvakta tills i morgon innan jag hämtar ut dom för o se hur mkt som kommer idag då det faktiskt har blivit mindre. Hoppas att den jäkla virus möget försvinner snart på honom.
Inte nog med det så börjar jag hosta och få ont i halsen men bara att bita ihop!

Nu ska jag försöka vila lite, inte så lätt i denna värmen men ett försök skadar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0