Förbjudet

Det borde vara förbjudet att jobba sånna här dagar men hur hade samhället funkat då?! 
Ja ja det är bara att bita ihop och svettas halvt ihjäl några timmar ;) är glad jag jobbar kväll iallafall.

Lilleman är lämnad ute hos mamma, fortfarande rinnande näsa, hemsk hosta och kladdiga ögon. Hur länge ska detta hålla på ?!
Ingen feber iallafall vilket är skönt. 
Ser inte ut att bli något dagis för han denna veckan och sen har han semester i tre veckor :) 
Så jag får knalla upp på dagis i morgon och hämta hem alla hans kläder så det blir tvättat och utbytt till när han kommer tillbaka.

Jag ska få i mig lite mat, inte alls sugen på något när det är varmt men nått får jag väl hitta på.
Möte idag på jobb vilket innebär att jag får vara där en stund tidigare. Det är väl tur att man bara jobbar två dagar denna veckan iaf.

Njut av solen ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0