Försäljning när den är på topp

Det går sakta men säkert framåt här hemma. Första dagen jag är vaken mer än vad jag sovit dock blir jag slut bara jag lyfter ett finger men energin kommer väl ikapp den också så småningom. 

Idag la vi ut BMW på blocket, tänkte det var lika bra nu när Andre har semester. 4 timmar senare och bilen är såld!

Efter en halv timme ute började telefonen ringa och den slutade såklart när jag tog bort annonsen.
Jag måste säga att de senaste försäljningarna av mina bilar har gått i raket fart. Förra bilen blev såld på en timme liksom.
Känns riktigt bra när det går så smidigt.
Nu är det dags att hitta en ny pärla, älskar ju vår Saab så lutar mot att det blir en till sådan men vi får se :)

Och jag som trodde att vi aldrig skulle få sålt vår vagn, i morgon kommer en tjej från Kalmar och köper den :) hoppas jag iaf, hon kanske ändrar sig innan dess men det hoppas jag inte.

Det är faktiskt med lite sorg i hjärtat att bli av med den, den är i jätte fint skick ju och det är en vagn som jag älskar från första stund. Jag tänkte att vi skulle spara den till nästa bebis men vem vet när det blir och då vill man säkert ha en ny och dessutom börjar det bli trångt i förrådet så det är lika bra att göra såhär :)

Hade behövt rensat bland alla mina saker på vinden med, där är en hel del som jag säkert hade kunnat få några slantar för.
Bebis kläder är en annan sak som det finns massor av här hemma, var gör man av allt ?
Sparar ni det ? Eller säljer ni det ?

Nä in på blocket nu och leta bil, hej hopp!





Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för dina ord <3

2014-07-16 @ 22:59:07
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0