Helena

Idag säger jag grattis till mig själv på namnsdagen 😊

Ännu en ledig dag, vart iväg en sväng på förmiddagen, fått äta en super god frukost & så fort Wille vaknar så åker vi till djurparken i Påarp.

Ikväll blir det inte mkt gjort för min del, planerar att lägga mig i ett bad när lilleman somnat och sen ska jag lägga mig tidigt så jag kommer upp i morgon. Hoppas verkligen att morgondagen går snabbt, har ingen lust alls att jobba dag. Så är det väl alltid, när man bara jobbar kväll vill man bara göra det och tvärtom. 
Innan jag fick detta jobbet så ville jag helst ha en dagtjänst men nu näää jag trivs så bra med att jobba kväll.. Lustig man är ibland . 

Ska passa på att göra mig klar nu när lilleman ändå sover :)

Googlade mitt namn och hittade en massa bilder från fotograferingen vi gjorde hos Lotta Johansson i Ängelholm :) bland annat hittade jag denna som vi faktiskt inte har själva.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0