Irriterande

Det var rätt skönt att vara tillbaka på jobb igår även om det var lite tufft då förkylningen sitter där den sitter.
Varmt som tusan var det också och idag ser det inte ut att bli annorlunda. Jag vill också åka till stranden som alla andra som är lediga men jag får snällt vänta, kanske på måndag om det mot förmodran är fint väder. 


Till en helt annan sak var tusan kan en fjärrkontroll ta vägen ???
Vi har letat som idioter här hemma och den verkar inte finnas någonstans.. Sjukt irriterande!!

Mina killar gick ut på promenad då den minste inte hade lust att sova middag så förhoppningsvis så somnar han i vagnen, jag ska snart göra mig klar inför jobb. 

Sjukt sugen på glass också, kanske hinner in om en affär innan jag börjar :)

Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0