Ledig dag

Tre dagar gjorda utav sex, en ledig dag vilket är idag. Jag har sovit ut, lite grann iallafall och sen ska det mysas med min lille älskling resten av dagen men först ska han hem från dagis :) 

Hade hoppats på fint väder idag ju men det ser inte speciellt lovande ut för någon sol. Kan hoppas det är uppehåll i eftermiddag iaf så vi kan gå ner på lekplatsen och leka lite. Får se ifall vi åker iväg ikväll och tittar på en resevagn som vi hittade på babyproffsen. Kanske är Wille lite mer sammarbetsvillig då haha.. Sist provade jag en vagn med han i och körde runt i affären och förbi den lilla lekhörnan och efter det så hade han ingen lust att sitta i någon vagn längre för då skulle det lekas minsann :)

Vi får se, vi får väl ta det lite som det kommer idag.
Nu ska jag gå och göra mig klar och sen köra rally till dagis så jag får hem min plutt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0