Ny ägare

Min fina vagn har fått en ny ägare :) buhuuuu haha nej men det blir säkert bra :) trevlig familj som var här ända från Kalmar.
Wille blev helt upp i varv när det mitt i middagen kom in barn som han kunde leka med. Inte ofta han får gå från bordet för att leka och sen komma tillbaka o äta lite till :)

Blir några lugna timmar här nu innan jag ska till Petra och bli korthårig :( usch ser inte fram emot det alls, vill ha mitt långa hår men det får vänta tills vi är hemma från semester helt enkelt. 
Hon är ju en super duktig frisör så det blir säkert bra även när det är kort.

I morgon ska jag jobba, skönt faktiskt att komma tillbaka men jag lär få hosta attack bara jag sätter mig på cykeln. Tre kvällar det är inte hela världen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0