Ny vagn

Igår åkte vi till babyproffsen för att titta på den där resevagnen som vi tittat på innan, det slutade med att den fick följa med hem :) var lite inne på en babyjogger från början och sälja vår scooter men så blev det inte ocj det är jag himla glad över, jag tycke om min scooter.

Denna blir jätte liten när man fäller ihop den sen är det bara att ta den i handtaget så det gjorde vi när vi kom hem så den fick följa med upp i lägenheten så vi kunde känns o klämma lite.

I morse när vi vaknade så gick Wille fram till vagnen direkt och tyckte det var jätte kul att den stod där.
Så det ända han gjorde i förmiddags var o peka på vagnen och ville upp så det fick han såklart :) 

Är riktigt nöjd med den iallafall :)

Han blev lämnad på dagis, min trötta lille fis men jag hoppas det har gått bra iaf precis som vanligt :) 

Jag ska snart slänga på mig mina jobbekläder och åka till jobb. Tre kvällar kvar, låt det gå undan. 
Självklart är det sommar idag också, ja ja bättre att ha solen över sig än regn!

Skönt det är helg också så jag hinner se mina killar lite mer än vanligt när jag jobbar, ska minsann försöka gå upp i tid i morgon så vi kan hitta på något och sen på söndag ska vi på kalas, lilla Julia fyller 2 år. Stor tjej nu :) 

Men nej nu måste jag snabba mig lite ha en bra helg :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0