Sjukis

Värsta sommaren ute och jag har bara en dag kvar att jobba innan jag får va ledig lite. Igår var det extremt äckligt varmt, fy så klibbigt och idag ser det ungefär likadant ut. Hoppas det är sol i morgon med så jag kan få lite sol på denna bleka kropp. 

Idag skulle vi på kalas till Julia som fyller två år men vi fick stanna hemma.
Wille fick feber igår och den är fortfarande kvar idag, lite mindre som tur är men det är nog även början till ögoninflammation då det rinner gult var från hans ögon :( stackaren. 
Tur att han iallafall är pigg och glad . Jag  sa för någon dag sen att det var tur vi inte varit sjuka på länge, Aja får hoppas det är en snabb vända denna gång.

Så nu blir det bara lugnt innan det är dags för mig att köra. Hoppas ni andra har det roligare idag och kan njuta av det fina vädret :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0