Skånes djurpark

Det satt riktigt fint med en ledig helg, hade en riktigt tuff kväll på jobb i torsdags och jag hade nästan förväntat mig detsamma i fredags men det blev lugnare som tur var.  Värmen är tuff för många men jag tycker ändå att jag har börjat vänja mig även om jag svettas som en gris bara jag lyfter ett finger.

Igår var vi på Skånes djurpark med Sara, Richard och Julia. Började med frukost hemma hos dem, fortsatte på djurparken och avslutades med grillat hemma hos dem i Bjuv.

Hade en riktigt toppen dag, mycket motion och frisk luft, Wille tyckte väl inte att djuren var så värst intressanta förutom fåren för de kunde han klappa. Han tyckte mer det var intressant att springa rundor och leka så det var ju tur att vi var i en skog iaf :)

Man var lagom trött i fötterna igår så det var riktigt skönt att få krypa ner i sängen när vi väl var hemma, lilleman gick och la sig två timmar senare än vad han brukar göra och det resulterade i att vi klev upp klockan 8 i morse, sov morgon :) 

Hunnit med en storhandling på Maxi och nu sover Wille middag. När han väl är vaken så åker vi och köper en bil stol till honom som han ska ha i min bil :) ikväll blir det grillat hos Andres föräldrar och mer än så har vi väl inte planerat idag. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0