Sol och bad

Förkylningen håller sig kvar fortfarande men det är tusen gånger bättre och det är så skönt, nu ska bara hostan bort så är jag helt nöjd :)

Det har varit ett par varma dagar på jobb kan jag säga, har svettats som en gris och verkligen trott att något inte stod rätt till med mig men sen fick jag höra av min kollega att när man går på det penicillinet som jag gör så svettas man dubbelt så mkt, jo tack !! Tur det snart är över iaf :)

Idag åkte hela familjen ut till mamma, vi har solat och vi har badat och nu ser vi ut som kräftor förutom Wille som har haft solkräm såklart. Ja, jag ville ha färg och det Fick jag så nu är det bara baksidan som också ska få lite men hur kul är det att sola baksidan liksom?! 

Trött blir man iaf av den här värmen det kan jag verkligen säga men efter vi hade ätit middag så åkte vi och köpte en ny bil, ännu en Saab till familjen och jag är nöjd :)
Hoppas bara att jag fortsätter att va det med!

Lilleman har nyss somnat, jag ska slänga mig i duschen och sen blir det bara lite tv innan sängen kallar. Inte kul att gå o lägga sig när det står still i sovrummet.. Vaaarrrmmmttt.

Tredje dagen utan fjärrkontroll, börjar undra ifall den lille har slängt den.. Hmm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0