Spontanare till Ullared

Igår planerade vi att vi skulle åka till Danmark idag, bara gå i Helsingör och strosa rundor. Hade hört att det skulle bli sämre väder men trodde inte riktigt på det då det har sagts så många gånger innan men jodå, vaknade till regn i morse.
Inget Danmark!

Vi satt här och velade om vad vi skulle göra och tillslut blev det Ullared. Jag lovade att vi bara skulle handla till Wille och Max tre saker på heminrednings avdelningen. Eftersom vi snart ska på semester så prioriterar vi våra pengar till det & skulle egentligen ta Ullared efter semestern. 
Vi handlade leksaker till Wille, en tavla till oss självs och lite chips och kanelbullar. Ja just det, en locktång till mig själv. Det blev alltså en billig tripp upp där men det var tanken och vi fick en super glad unge när vi kom hem och packade upp hans saker.

En bondgård med traktor och djur blev favoriten, bilarna hängde inte långt efter och han lekte, lekte och lekte. Inte ens bada var roligt vilket han älskar. Snacka om att man har valt rätt leksak då, värmer lite extra gott i ens hjärta att se honom så glad.
Sen måste jag ju även säga hur duktig han har varit idag, inget gnäll, ingen envishet som har tagit över. Suttit i vagnen & kundvagnen och tjoat och tyckt det varit kul. Blir så stolt över honom :)

Nu ligger han iallafall i sängen, vi sitter i soffan och gör absolut ingenting. Snart ska jag slängs mig i sängen för i morgon drar vi till djurparken i Påarp så Wille kan klappa djur och leka på lekplatsen :) 
Hoppas det blir bra !

Ha det !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0