Tisdag

Känns lite extra bra att veta att detta är sista kvällen innan ledighet igen, ledig i två dagar och sen ska jag jobba dag på fredag, kvart i sju börjar jag. Herregud.. Hur ska det gå haha.. Lät väl va slut efter den dagen men skönt att veta att man har kvällen hemma iaf :)

Känns även skönt att det är lite lättare att andas ute idag, inte alls så kvavt och räligt som igår. Kanske blir annorlunda när jag väl satt min fot på jobb, ibland känns det som om att temperaturen stiger en massa så fort jag kommer dit.

Detta är även sista vrckan som Andre har semester sen är det tillbaka till det vanliga med jobb för hans del och förskolan för Willes del, hoppas verkligen det ska gå bra !

Nu sitter jag med min lille plutt i famnen så ha en bra dag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0