Äntligen

Hej hopp allihopa!

Känns som jag inte riktigt har tid att skriva här längre eller tid har jag väl men prioriterar annat just nu.

Har jobbat hela helgen och ja veckan också för den delen men nu är jag äntligen ledig och det är ju underbart väder så jag klagar inte.
Idag har jag och lilleman hängt hemma hos mamma, jag har allt fått lite färg dessutom :)
Hoppas på lika fint väder i morgon, då ska jag nog sätta upp poolen så vi kan bada :)

Känns riktigt skönt att få vara hemma kvällstid och spendera den med min familj. Det gäller verkligen att njuta me som tur är så har jag inte en sån här "6 dagars jobb vecka " på ett tag nu. 

Ska stoppa undan telefonen och mysa ner mig i soffan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0