Dagarna går

Dagarna går så jäkla snabbt just nu, skönt på ett sätt då jag ser fram emot min ledighet men samtidigt känns det som det går en aning för snabbt när det gäller Wille.
Han växer så det knakar, utvecklas för varje dag som går och han är inte längre en liten bebis utan rn stor kille. Det är precis så det ska vara mrn jag tror jag har lite smått ångest av att va borta så mkt från honom :/ helst av allt hade jag velat va hemma med honom dygnet runt men det är verken bra för honom eller mig, jag behöver jobba ovh han behöver va på dagis! 

Hur som helst så har jag två kvällsr kvar sen ledig i helgen ska bli skönt :) 

Ska slänga i mig lite mat sen sova nån timme innan det är dags att bege sig iväg :)

Igår fick jag en present av Andre, jag klutade och klutade men kunde inte komma på vad det kunde va så det blev minsann en överraskning :)



Kommentarer
Postat av: Tess

Riktigt snygga armband! Vart har han/du hittat dem ?

2014-06-12 @ 20:51:15
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0