Jobb

Strålande solsken och jag ska jobba, vilken tur. Jag hade hellre legat i en solstol och fått lite färg men när jag väl är ledig är det inget vidare väder till det. Får hoppas det vänder nu och att sommaren kommer igång ordentligt. 

Lilleman är lämnad på förskolan, jag har nyss fått i mig lite lunch. Ska läggs mig på kudden en stund, helt galet trött är jag idag. Håller tummarna att dessa tre kvällar kommer gå snabbt och att det är hyfsat lugnt på jobb. 
I morgon är det utbildning igen, innan jag ska jobba så då hinns det inte med speciellt mkt innan. 

Helgens planer är igång, kul :) blir en sväng till Åstorp på lördag med Sara, Richard och Julia :) 
Funderar även på djurparken i Påarp, någon som varit där ?
Helst av allt hade jag velat åka till Ullared men det får jag nog fortsätta o längta till ;)

Nej, godnatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0