Jobb

Veckan på jobb började i måndags, helt jäkla slut efter den dagen. Började även få ont i halsen och frös och svettades om vartannat så när jag väl kom hem var det bara rakt ner i sängen och sova!
Vaknade och det kändes en aning bättre, hoppas verkligen inte jag ska bli sjuk för just det här med att frysa och sen svettas är jäkligt jobbigt..
Blev en bättre dag igår iallafall och i natt när jag kom hem så kunde jag inte ens somna så det blev väl fyra timmar kanske sen skulle lilleman upp :)

Han är i förskolan, när jag stannade bilen så hoppade han runt i stolen där bak och var helt över glad :) bytade om till regnkläder på honom och sen var det dags att säga hejdå. Tur jag kan pussa lite på honom när jag kommer hem i natt fast han sover. 

Dags för jobb igen för min del även en timme tidigare eftersom det är möte, jag hade behövt vila men det hinner jag inte. Tur jag ät ledig i morgon så jag kan ta itu med det då ;)

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0