Ledig dag

Äntligen en ledig dag men bara en så ni kan tro jag har myst med min lille kille så mycket jag har kunnat.
I morse lämnade Andre honom på förskolan redan kvart över 6, bara för att jag skulle få en chans att sova lite. Han var första barnet för första gången och det hade gått jätte bra, så skönt. Jag är så nöjd över vårt val av förskola, Wille han trivs som fisken i vattnet och har inte alls lust att gå hem när det väl är dags. Får en kram och ett stort leende sen spatserar han gärna iväg igen :)

Jag var dock tvungen att gå upp i morse för att pussa lite på honom innan dem åkte iväg ;)
Hämtade han efter lunch och åkte till familia med mamma. Handlade en massa nytt till min lille gosse och det hade kunnat bli mer om det bara hade funnits något i affärerna. Får bli en tripp till väla i helgen innan jag börjar jobba, jag behöver nya gympadojor som jag kan ha på jobb så det blir nog bra :)

Så skönt att bara få sitta hemma i soffan framför tvn och inte göra någonting :) gäller att njuta när man kan .

Har tre jobbdagar kvar denna veckan, bra betalt om inget annat :) men det går så snabbt så snart är det måndag igen och ännu en ledig dag :) 




Kommentarer
Postat av: Tess

Kappahl hittade jag den toppen :-)
Vad skönt att Wille trivs så bra på förskolan. Det gör de hela mycket lättare

2014-06-06 @ 06:36:09
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0