Lilleman pass

Igår efter vi hade ätit kvällsmat så åkte vi upp till polisen för att fixa pass till Wille, vi och halva stan! 
Polisen i informationen sa att det var kö iallafall minst två timmar. Puh!
Fyllde i en lapp som underlättade det hela så bara en utav oss behövde följa med.
I morse öppnade dem klockan nio och då var vi där, fick vänta en stund men gick rätt snabbt ändå. In och fixa passet till lilleman, snabbt och lätt. Stolt jag blir över honom, han satt där på stolen och tittade på nallen jag höll upp och sen var det klart :)
Gulligt litet pass hihi :) ser fram emot att hämta det om några dagar.
Sen är det lite annat jag måste kolla upp också, tex det här med barnvagn, välling pulver, barnmatsburkar (som måste följa med ifall han inte vill äta nått av den maten som finns), vätskeersättning. Bagage för Wille osv.

Det är två månader kvar innan vi åker på semester men det går så snabbt så det är rätt skönt att börja lite smått redan nu, måste även få provat uv Dräckten så den passar.

Längtar gör jag men jag måste säga stt lite nervös är jag allt, stackaren. Vad gör man om han får lock för öronen? Ger vatten eller vällingen? 

Lilleman sover, jag ligger rak lång i soffan och funderar på om jag ska stänga mina ögon jag också en stund. Får nog bli så! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0