Bästa lördagen !

Tåg till Tågarp för första gången, en massa drinkar, cider, shottar och en väldigt trevlig kväll med underbara människor! Igår var det verkligen toppen allting och jag hade så kul, jag och Sarah beslutade oss för att åka hem och innan dess fick det bli en kebab såklart :) halva vägen hem till mig ville jag åka ner cabbat och så blev det, fifan vad kallt och Sarah såg för rolig ut men det var ändå härligt :) bra avslut på en bra kväll !

Mår inte så farligt idag som jag trodde faktiskt, en aning seg men det hör väl till :) tur det dröjer ett bra tag tills nästa gång :)

Lilleman han har precis somnat ocjh jag bädda ner mig i soffan.
Ny vecka i morgon igen, denna helgen gick snabbt minsann.. 
Laddar för dagis och allt annat som veckan har att erbjuda :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0