Dag två

Dag två av inskolningen och idag var vi också bara där en liten stund men det gick bra även idag. Verkade som han kände igen sig när vi kom och han är ju jätte nyfiken på alla barnen. Han var själv inne idag också och de andra barnen var ute, han ville också gå ut och ville gärna stå i fönstret och titta. Till och med klättra upp i frökens knä :) det kändes skönt men på något sätt gjorde det lite ont i mitt hjärta. 

Det är ju en fröken som skolar in honom och hon ska ju ta hand om honom i början så det känns ju tryggt att han verkar trivas med henne redan dag två. En av de andra i personalen kom också in och han skrattade med henne och lekte tittut. 
Detta kommer nog gå bra eller inte nog, det kommer gå bra :)

Just nu sover den lille och jag sitter här beredd på att han snart vaknar.

I helgen blir det en träff med mamma, middag hos svärföräldrarna och bara mys med min fina familj :)

Vad ska ni göra ??



Kommentarer
Postat av: Tess

De vanliga :-) handla, fixa och trixa lite och mysa med familjen :-) skönt att de känns bra med inskolningen.
Jag ska lämna henne imorgon nästan hela dagen. Ska prova äta och sova där.. En annan får hem och ha storstädning så tiden går snabbt

2014-03-16 @ 09:43:51
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0