De första små stegen

Åkte ut till mamma och Jonny igår och skulle passa hus och katt en natt. Vilket otroligt väder det har varit, helt underbart och jag är så glad över att vara här :) även om jag saknar mitt eget hem så är det ändå hemma.
Lilleman har blivit förkyld, näsan började rinna redan igår. Jag bara vänta på det då alla på förskolan är snoriga. Febern kom idag och han har varit pigg men man ser ju att han inte mår bra. Min lille kille. Jag hoppas detta försvinner snabbt, iallafall febern. Han har redan lagt sig för natten och det blir ingen förskola för hans del i morgon.
Vi besluta oss för att stanna ute i Bjuv. Får vi se vad vi gör i morgon. 

Hoppas på fint väder så kan jag och lilleman kanske gå en sväng i morgon, frisk luft skadar inte.

Och jag måste ju berätta, igår tog Wille sina första steg. Snacka om att vi blev förvånade. Så stolt man blir :) 






Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Usch nä, fy det är tradigt när dom små är dåliga :( det har aldrig gått så långt att han inte druckit på en hel dag, men när han inte vill äta får han välling istället. :)

2014-03-31 @ 12:03:02
URL: http://sarahlizettenorring.blogg.se
Postat av: Tess

snart springer han ;-)

2014-03-31 @ 22:25:57
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0