En vecka

Om en vecka fyller min lilla prins ett år, ett år kan ni fatta det??!!
Det kan inte jag! Herregud vad tiden har gått snabbt och han växer och utvecklas för varje dag som går och det är så kul att se.
Att det skulle gå så här snabbt hade jag aldrig kunnat tro, de första tre-fyra månaderna försvann så snabbt och det helt plötsligt var det sommar och nu sitter vi här, mars månad. Förra året gick jag här med magen i vädret och bara väntade och väntade på att någonting skulle hända. 

Världens finaste pojk har jag fått och om en vecka har han funnits med i våra liv i ett helt år, helt otroligt :) tänk att en sån liten kille kan göra en så full av lycka och kärlek! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0