Ensam

Just nu sitter jag på dagis, i ett helt annat rum än var min lille plutt är och det känns bra, trots att man blev ledsen när jag gick. Det känns i hjärtat det gör det men jag vet att han har det bra och jag vet att det bara är för en liten stund. Är ju rätt skönt att han reagerar nät man går iallafall! 

Igår eftermiddag var vi ute hos mamma, fikade ute i solen och Wille kröp runt på gräsmattan och altanen och han orkade till och med gå runt hela huset med hjälp av mina händer såklart men han är riktigt duktig och blir stadigaste och stadigare när han står själv så om han bara hade vågat så hade han kunnat traska på själv.
Helt slut var han och jag med ovh vi båda somnade som två stockar igår kväll. Ett byta av en våt pyjamas i morse och sen sov vi till åtta innan vi klev upp, skönt !

Nä nu ska jag avsluta här och gå tillbaka till min plutt efter vi varit här åker vi till mamma för att fixa lite saker :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0