👊👊👊



SÃ¥ jäkla sant. Jag tror vi alla varit i en situation där vi har fÃ¥tt höra negativa saker om personens vänner.Jag kan ju frÃ¥ga mig själv dÃ¥, vad säger denna om mig när jag inte är med ? 
För kan man sitta och säga en massa negativt om andra människor så kan man ju säkert göra det om alla.Jag kan tycka att så länge man kan stå för det man säger och kan säga det till personen det handlar om så är det en sak men ändå ger det inte rät till att snacka bakom ryggen.
När telefonen slutar ringa och man slutar att ses är det då man ska anta att personen snackar bakom ens rygg och tycker saker om en utan att kunna stå för det?? Något måste det väl va om man från början har umgåtts & pratat jätte mkt till att ses typ en gång var tredje månad, knappt det ?!

Vet inte vad jag vill få ut av detta mer än att det är för jävligt att man faktiskt inte kan säga något till personen det handlar om!

Tur man vet vilka man har närmst om hjärtat iallafall! 

Tack och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0