Femtio nyanser av honom

Eftersom vår lille kille sov rätt länge under eftermiddagen så är han ju ganska så pigg nu. Dock ligger han i säng efter bad och välling men han sitter där och pratat med sina vänner längst ner på sängen. Det låter så härligt :) 
 
Jag ska strax lägga mig på sängen och läsa vidare i "femtio nyanser av honom", varför har jag inte läst den tidigare för??!!

Jag brukar inte gilla att läsa böcker men eftersom jag hört så mkt bra om dessa så tänkte jag att jag ger det en chans plus att dem var billiga på rea haha :)

Och herregud, igår kväll läste jag i två timmar, blev helt fast och ville knappt lägga boken ifrån mig. Jag satt där och fnittra för mig själv, skapade mig en bild av hur mr grey såg ut och blev lite små kär haha..
I natt hängde boken med mig i mina drömmar och under dagen så har jag bara gått och tänkt på det jag läste, kommer resterande av första, andra och tredje boken vara så här fängslande så lär jag ju leva i en helt annan värld haha :)

Andre tyckte ju dock inte att jag var allt för rolig men det får han ta & min mamma försöker jag övertala om att läsa dessa efter mig :) alla som inte läst, LÄS!! :)



Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Tyckte sista boken vad sämst, men endå inte. Den va inte lika bra som dom andre iallafall. Och i sista boken blev jag så trött på deras knul**ri hahaha :p

2014-03-14 @ 21:57:42
URL: http://sarahlizettenorring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0