Flitig söndag

Igår förmiddag åkte jag ut med mamma till familia. Hon behövde smakråd och jag nya jeans och det var vad det blev också :)

Fick ett städ ryck här hemma nät jag kom hem, skönt att h det gjort men fy vad trött jag ät på den här tvätten, man tvättar och ändå är det lika mkt kvar. 

Igår kväll åkte vi hem till svärföräldrarna på middag, lilleman hade sovit lite senare på eftermiddagen så han var pigg som en lärka vilket var väldigt skönt. Han åt både fläskfilé gryta och fruktsallad till efterrätt. Trodde nästan han skulle somna i bilen hem men icke och han var pigg ändå tills han hamnade i säng och sovit gott har han gjort ! 

Uppe strax innan sju idag, har hunnit duscha, bakat scones och Andre var och handlade. Skönt om tusan när man får saker gjort innan klockan ens är tolv.

Får se vad vi annars gör idag, gubben min sticker ju kring middagstid men jag och lilleman ska nog komma på något :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0