Förskolestart och Bvc

Tog vagnen och promenerade till förskolan i förmiddags, första dagarna är det bara en timme som vi är där så han får lära känna stället och personalen. I första hand har en person som tar hand om just honom och det känns väldigt skönt. Nervöst var det men det gick ju bra och det kändes lättare än vad jag trodde, än så länge :)

Tog en liten stund innan lilleman började leka där och han verkade trivas iaf :) så lycklig man kan bli av att se hans namn vara med över allt hihi :)

Precis kommit hem från Bvc också, 1 års kontroll och vår lille (store) är nu 57 lång och väger 11 kg och vaccination var det ju också idag. 
Han satt så fint i pappas knä, sa inte ett knyst och jag blir så stolt över honom :) han somnade i bilen och eftersom det inte är så långt hem så ligger han nu i sin säng.

Jag ska sätta mig vid datan och fixa lite saker sen får vi se ifall vi tar oss iväg och handlar lite.



Kommentarer
Postat av: Tess

57 lång?!? Du måste skrivit fel :-)
Tänkte på dig idag hur det gick osv..
Sjukt läckra bilar, men de kostar lite vääääl mycket för min plånbok :-)

2014-03-13 @ 15:02:23
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0