Glad :)

Denna fredagen började med att jag lämnade Wille på förskolan för att sen bege mig på utbildning med jobb. Maria park och jag är ingen bra kombo men jag hittade till slut rätt och dagen den rulla på riktigt snabbt.
Blev lunch på Linnéaträdgården, super mysigt ställe :) 
Var tvungen att ringa dagis bara för att se så allt gick bra och visst gjorde det de, när jag ringde så höll han på att somna och han hade sovit i två timmar när Andre kom för att hämta honom. Ätit ordentligt och hade varit glad hela dagen :) 
Är så glad för att det går så bra :)

Eftersom jag var klar med utbildningen snabbare än jag trodde så hade vi en eftermiddag tillsammans hela familjen så det blev en tur till väla. Handlade ingenting förutom en sak till min mamma men det var kul att va där ändå. 

Nyss kommit hem och snart är det middag för lillemans del.
Vilket underbart väder det har varit idag och är fortfarande, känns som denna kvällen kommer vara länge :)

Jag stället min klocka pp 02.45 då ska jag upp och köra mina föräldrar till flygplatsen :) buhuuuu vad trött jag kommer va !!

Nix ska gå in från balkongen hur mkt det än tar emot :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0