Nummer två

Dag tre på förskolan och det gick bra även idag och nu hade han två kompisar som var inne och lekte med honom. Så nyfiken på allt :) det märks att han inte är van vid att någon tar den leksaken som han har i handen men det lär han sig nog med tiden och sen är det väl han som sitter och rycker i leksakerna från dem andra.

Jag tror att det här med dagis och alla intryck gör min lille kille en aning trött. Han sover typ två timmars middag vilket han inte gjort tidigare. Max en timme om man haft tur och sen har han bara velat sova med någon av oss. Så det känns ju skönt att det är såhär och på kvällen, han deckar direkt. 
Hoppas dock inte han vill upp 05,20 i morgon också, puh!

Tur vi fick nån timmes sömn till iallafall.
Pappan i huset är hemma och är sjuk, hoppas innerligt att det inte smittar till oss andra. Lilleman tycker ju det är skit kul att pappa är hemma iallafall :)

Talang går på tv och för engångsskull sitter jag framför tvn, den första boken av mr grey är färdig läst och jag är glad jag har de andra två, hade blivit galen om jag inte fått veta vad som händer haha så bok nummer två är jag igång med sen igår :)
Till och med mamma är chockad att det går såhär snabbt eftersom jag aldrig läser :)

Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: Tess

tror minsann jag ska läsa om böckerna.. två år sedan man läste de nu ungefär.. :-) satt och väntade på att de skulle komma ut och fick tålmodigt vänta ett par månader tills nr två släpptes och sedan nr 3 :-)

2014-03-18 @ 12:02:37
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Sarah Norring

Va skönt ni har så många. Tur man lär sig nu till barn nr 2. Vi måste slänga in snutten i tvätten direkt när vi vaknar, då är de lugnt då är han pigg och glad bryr sig inte om snutten, men så såklart ska ju sånt här hända precis innan läggning och vi har världens segaste tvättmaskin. Blööööhhh. Nu sover han gott iallafall :)

2014-03-18 @ 19:53:32
URL: http://sarahlizettenorring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0