Ny vecka

Måndag och en ny vecka framför oss, fick fixat en hel del igår till klaset på söndag så nu är det inte så mycket kvar vilket är skönt så man kan lägga tankarna på annat. Min tanke var att baka som jag alltid brukar göra men denna gång blir det köpekagor istället. Känner inte att jag har tid och ork att stå och baka hela lördagen och dessutom inte till 28 personer så denna gång får det bli såhär.

Natten till idag var katastrof, vår lille kille sov så himla oroligt och klockan halv fem i morse ville han gå upp, aldrig i livet tänkte jag och tillslut somna han om en timme iallafall.
Tur han gick med på att sova en stund till efter lite välling då mina ögon gick i kors men konstigt nog, även om natten varit dålig så tar det inte lång tid innan man faktiskt piggnar till på morgonen dock känns det under eftermiddagen men det får man ju ta itu med då :)

Varit ute hos mamma en sväng också idag, trevlig besök förutom att jag fick en lampa i huvudet som såklart gjorde svin ont, sådär ont så smärtan liksom försvinner. Lär väl få en härlig bula men tur det inte blev värre än så.

Klockan är inte mycket men jag ska faktiskt ta och görs mig redo för sängen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0