Ont i hjärtat

Snart går denna dagen mot sitt slut och det är dags att ha en date med kudden och det ska bli app jäkla skönt.
Har haft en liten små gnällig pojk här hemma idag men som tur är så finns det många bra stunder däremellan också.

I förmiddags var vi hos min mormor, Wille fick sina paket av henne. En potta bland annat så det är väl bara att sätta honom där när jag själv ska gå på toa. När brukar man pottträna dem små?

Var ute en sväng innan, jag bara älskar detta vädret och lilleman var överlycklig för att komma ut. Satt och vinkade till allt och alla och tjoa och hade sig, "tiiiitttaaa tiiidddaaa" är det ända man hör :) 

Hans farmor och farfar var här en sväng efter kvällsmaten och gav lilleman en liten present till och han fick då även öppna paketen från oss, en spis och grytor och en ryggsäck var vad han fick och han var jätte glad, lekte och lekte och lekte så nu kanske jag får ha mina kastruller i fred haha :)
Igår skruvade Andre ihop spisen och vi ställde den bakom gardinen i vårt sovrum. Innan idag lekte vi tittut och sen gick jag ut i köket och efter en stund tänkte jag att det blev lite för tyst och då hade han ju såklart hittar spisen och börjat inspektera den ordentligt :) gullunge. 
Så ja, lite små gnäll men ändå så har det varit en väldigt bra dag :)

I morgon är det onsdag och innebär sista hela dagen hemma med min plutt innan inskolning och fy fasiken vilken ångest jag har, det gör ont i hjärtat och jag känner bara för att slänga huvudet i kudde och böla lite :( 
Jag vet ju att detta kommer bli så bra och det tar väl ett tag innan man har vant sig men ändå kan jag inte hjälpa att känns såhär, fan en klump i magen. Mitt älskade lilla hjärta :( 
I morgon ska vi mysa allt vi kan, hoppas lilleman går med på det :)

Nä nu ska jag sova ! Godnatt !






Kommentarer
Postat av: Tess

Ett stort GRATTIS än en gång till Wille! Vilken fin spis han fick, riktigt fin !
Vet hur du känner det. Mitt bästa råd är att om tårarna kommer så låt de rinna, de släpper! Berätta även för personalen att du tycker de är jobbigt, de är med om det i stort sett varje gång. Känns mycket bättre nu.
De två första dagarna jag lämnade henne själv var riktigt piss. Men nu har jag lämnat henne två dagar igen och det har gått kanon, både för henne och framförallt för mig! Det släpper! Men det är sjuk ångest, jag har fortfarande ångest, livet går för fort (nu låter man sådär gammal som man aldrig skulle).

Jag håller på dig, du fixar det! Klarade jag det? Klarar du det också !

2014-03-11 @ 22:47:32
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0