Påkörd

Vilken natt, jisses säger jag bara!! Det känns som jag varit mer vaken än vad jag sovit i natt, Wille som har hållt låda för fulla hus dock är det mesta som han drömmer men man är ändå där inne lika snabbt. Svårt att bestämma genom en monitor. Helt slut när han väl vaknade vid halv sex, upp och gjorde iordning välling och bytte blöja sen somna vi om igen, är verkligen glad för att han ville det :)

Nu är vi på förskolan, en glad kille som vinkade så glatt till sina fröknar. Direkt när vi kom så var det en lite flicka som ville leka med honom och han traskade på, titta lite på mig när jag sa hejdå men inget gråt, ingenting :) så skönt :)

Även idag sitter jag i personalrummet, känns skönt att göra det så får jag koppla av lite också utan att behöva göra något. I morgon däremot så är han ju här längre så då ska jag hem och städa hade jag tänkt :) 
Kommer kännas märkligt att åka hem utan honom, tur det inte är så länge :) 

Jag måste även berätta, igår körde jag och handla lite mat till oss, upp för backen i 90, regnar till tusen och mörkt var det med och ett tu tre kom där en kanin precis framför mig samtidigt som jag kom såklart. Pang, och jag körde på den! FAN!!!  En stor klump i magen, var tvungen att ringa till Andre och berätta och det första han säger "min spoiler"!! Hmm.. Ja killar !!
Stackars kaninen, så dåligt samvete jag hade och har, våga inte ens titta efter om det hade blivit nått på bilen så när jag väl kom hem igen så fick Andre sköta den biten.
Tre sprickor i spoilern och den hade hoppat ur clippsen på ens sidan, tur att han kan fixa det själv iaf :)

Körde samma väg idag och där låg den stackaren på trottoaren!! Rysningar i hela kroppen.

Nä detta vill jag gärna inte vara med om igen !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0