Stolt mamma

Jag är så otroligt stolt över min fina kille. Han var så duktig hos frisören. Trodde aldrig att han skulle sitta still, normalt tar det en stund innan han vänjer sig vid nya människor men han satt helt still i mitt knä under tiden Petra klippte honom. Han blev så fin, nu ser han ut som en liten pojke och inte en bebis. Min fina lilla prins :)


Och vilket underbart väder det har varit idag, vår termometer stod på 15 grader ett tag. Förra året vid denna tiden så var det snö och is och skit kallt! 

Var ute på en promenad under eftermiddagen. Tjocktröja ocj väst och ändå var jag skit varm, underbart!
Stanna vid lekplatsen innan vi gick hem, bara vi närmade oss gungorna så var det en liten som tjöt i vagnen av lycka.


Strax hoppa i säng så man är någorlunda utvilad i morgon! Två dagar kvar sen är det dags för inskolning, aj mitt hjärta ! :( usch, snart är denna tiden över. Jag vill ju va hemma med honom ännu mer. Hemmafru kanske man skulle blivit ?! Fast då får jag nog se till att vinna på lotto först :) 

Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0