Tiden saktar ner

Helgen är på intåg och det ska bli duktigt skönt att ha helg faktiskt fast vi har en hel del att stå i.
I morgon är det en del som ska fixas till Willes kalas på söndag men vi ska nog hinna med det vi ska utan problem. Det brukar fixa sig ju :)

Åkte ut till mamma i förmiddags, åkte och handla och sen mös vi hemma hos henne tills det var dags för oss att åka hem igen.

För en gångs skull så tycker jag denna vrckan har gått sakta och vi har hunnit med ganska så mycket ändå. Känns bra att tiden saktar ner lite.
Veckan som kommet lär ju gå undan, frisörbesök på måndag för lillemans del (blev aldrig sist eftersom Petra var hemma med sjukt barn) sen är det förskolan på torsdag och Bvc. Lite smått nervös inför förskolan men det ska minsann gå bra :)

Den lille får tänderna borstade så jag ska resa mig och fixa ihop välling till honom ! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0