Underbart

Vilken härlig dag, vädret har varit på sin bästa sida och det är ju helt underbart med strålande sol :)

Idag har vi haft rätt mkt för oss faktiskt, i morse körde vi till Åstorp och köpte ny skötväska/skötryggsäck. Rea ut för 300 istället för 1000, himla bra och en ryggsäck är ju toppen att ha även senare när man ska iväg på utflykter osv. Så ja jag är nöjd :) 

Hem igen, bakade lite till i morgon, lilleman fick middag och även sova middag. Vi käkade våfflor till lunch och därefter åkte vi till Höör och köpte en nu vagn. En Emmaljunga scooter blev det :) är super nöjd :) och så lite plats den tar i bilen är bara ett stort plus i kanten :)

Hem igen för att gr den lille middag och sen packade vi på oss och gick bort till lokalen där vi ska ha kalas i morgon.
Fixat och haft oss där tills för en timme sen då det var dags att gå hem. Duschat, fått lilleman i säng och nu lagar jag middag till oss.

Blir att slänga sig pp soffan o glo mello sen, är rätt slut kan jag säga och vad kommer jag då inte va i morgon ?! :)

Tänk, min lille killes första kalas. Så himla roligt :) kommer säkert bli jätte bra och jag hoppas han kommer tycka det är kul att ha alla han tycker om och känner runt omkring sig :)

Åhh är lite spänd ändå måste jag säga, vill ju allt ska bli så bra för hans skull :)

Dags att vända på fläskfilén, hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0