Ännu en underbar dag :)

I morse klev jag och Wille upp ur sängen halv 9, kan ni förstå?! Det kan inte jag, har inte hänt på väldigt länge att han sovit så länge. Helt underbart :)

Tog oss ut på en promenad, fy vad varmt det var. Svettades värre än jag vet inte, snabbt inom affären och sen hem.
Slängde i oss lite lunch och strax därefter kom Andre hem. Vi åkte upp till kolonin där Sarah och kimbo var och även Sussie :) spenderade dagen där med lite sol och lek :) underbart :)

Blev en promenad bort och rösta efter middagen och vi avslutade med ett bad. Nu sover lilleman och vi ska koppla av lite innan det är dags att sova. 
I morgon är det förskolan, jobb och utbildning för min del. Hoppas det regnar haha, inte kul att sitta inne en hel dag med strålande sol. Vi får väl se, det blir säkert bra :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0