Bada

Har varit en lång dag, en väldigt bra dag. I morse åkte jag och lilleman till mamma, fixade lite saker med henne och efter middag så åkte vi till Sara, blev en promenad i pålsjö och sen ett besök på lekplatsen och sen åkte vi hem och laga middag.

Just nu ligger jag i ett bad, otroligt skönt :) 
Jag brukar aldrig ha telefonen i handen då eftersom jag är säkert så klantig så jag tappar den i vattnet men än så länge går det bra haha :)

Rätt skönt att ha lite egentid såhär också :)


Coboysar Wille :)

Kommentarer
Postat av: Therese Grönberg

Aha.. Ja alltså jag ska också rapportera och skicka in de jobben jag söker.. Man söker ju lite olika, såklart.. men man vill ju jobba med det man är utbildad till.. men ja, kan man få något annat som är ok under tiden så why not ?
Ja jag har en himla massa dagar kvar på akassan, samt att man får 150 dagar extra om man har barn under 18 år.. Men hoppas verkligen inte att de går så långt. hoppas på något innan... :-)

2014-05-02 @ 21:46:02
URL: http://inheels.blogg.se/
Postat av: Therese Grönberg

Varför gick du inte längre på akassa då? Fick du inte det ?

2014-05-02 @ 21:57:29
URL: http://inheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0