Bra

Första kvällen på jobb var igår. Jag trodde att jag skulle vara sjukt trött vid halv tolv när jag slutade men snarare tvärtom, skönt att det var så iaf. Gick ju sidan om igår, jisses säger jag. Hur ska jag lära mig alla gator på två dagar. Ja, det får ju såklart gå som det går.
Han jag gick sidan om var iallafall väldigt bra, härligt med människor som är lätta att prata med. 

Detta känns faktiskt väldigt bra och jag hoppas det fortsätter så :)

Ledig dag idag, kan säga som så att jag var trött i morse men när jag väl kom upp så var det inte så farligt så vi kickade igång dagen :) härligt väder men nästan lite för varmt, 33 grader står tempen på fortfarande, hoppas det håller i sig :) 

Trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, det har blivit allvarligt.. Blivit bråkigare och försöker bita andra, tydligen även systern när de är hemma osv.. Men ja, bäst hade varit om någon bitit tillbaka typ mamma och pappa så han hade förknippat att bitas med smärta, de kan ju inte direkt förskolelärarna göra.. men får hoppas att de inte händer igen bara..

2014-05-22 @ 19:39:14
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0