Det blev bra tillslut ;)

Vi hade så många idéer om vad vi skulle göra denna dagen men ingenting blev som vi hade tänkt oss. Så är det när man har svårt att bestämma sig och nästa gång så får vi nog planera lite mer helt enkelt.

Men vi åkte en sväng till Landskrona, självklart somnade Wille så efter många om och men så åkte vi hem till mamma och Jonny, jag höll på med mitt lilla projekt, Andre sågade ner träd, Jonny starta grillen och mamma passade Wille.

En underbart skön dag blev det, fått vara ute i solen, se min lilla grabb springa runt på gräset och leka och framför allt se hur bra alla mår med varandra :)
Blev lite grillat innan vi åkte hem igen, sjukt gott men som vanligt är jag aldrig hungrig när jag väl ska äta middag hemma. Får se om det bli nått eller om vi struntar i det.

I morgon skulle det bli spöregn, hoppas innerligt att de har väldigt fel!!

Nej nu ska jag bli klar och gå o göra lite middag till min lille grabb :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0