En ny favorit

Jag kan säga så här om vår middag, en massa saker över allt i hela köket, folie lite här o var och skärbrädor över allt men fy satan så gott det blev. Hela familjen åt som hästar. Jag fyllde paketen rätt bra och Andre sluka sitt lika snabbt som han tog första tuggan, Wille han åt och åt och åt :)
En ny favorit här hemma tror jag :)
Och hur gjorde jag då?!

Koka potatis så de blev mjuka och ställde i kylen så de blev kalla.
Skivade dessa i skivor samt morötter, zucchini och purjolök. 

Pensla på flytande margarin på foliearket och la på potatisen, salta, peppra och strödde över dill. 

Skivade torsken i småbitar och la över potatisen. La morötterna ovanpå, krydda lite till, la på purjolök och tunna skivor zucchini och till sist två skivor citron ovanpå. Strödde över lite flytande margarin, knöt ihop till ett paket och in i ugnen.

Jag hade läst att det skulle vara inne i typ 30 minuter men jag hade vårt lite lägre i ugnen och inne i 45 minuter istället. 

Till detta hade vi gräddfil och gräslök. Mums :)

Helt klart värt att testa :)

Kommentarer
Postat av: Therese Grönberg

Åååhh de låter gott!! :-)

2014-05-12 @ 22:06:58
URL: http://inheels.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du glömde bjuda mig ;p

Svar: Du får komma nästa gång :)
Helena ☆

2014-05-13 @ 12:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0