Födelsedag nummer 27

Har haft en toppen dag med familjen här hemma, lite kakor och kaffe och massa fina presenter ;) jag är hel nöjd med min dag.

Wille somna tidigt, super trött efter all lek med kimbo. Kanske tur vi är lediga tre dagar till haha :)

Nyss fått i mig en kebab tallrik, var längesedan nu men såå gott :)
Ska bara ligga på soffan resten av kvällen och skalla kudden ska jag göra tidigt för idag är jag trött.

Natten till idag var inte så kul, först hosta jag som tusan och när jag väl somnade så vaknade Wille och va jätte ledsen och så höll det på tills Andre tog in han till oss. Tror faktiskt att han hade ont i sin mage, blev nog en aning mycket mat för honom dagen innan plus att de där kindtänderna fortfarande är på väg upp. Tar sin lilla tid det där och att borsta tänderna är inte alls roligt just nu.

Har era små blivit lite konstiga i magen när tänderna varit på väg? 
Aldrig märkt något tidigare att bajset varit löst snarare tvärtom men nu, luktar riktigt illa och är rätt så löst också :/

Passar även på att skriva tack till alla grattis hälsningar idag, både sms och Facebook :) tack !



Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, har också kindtänder på gång så är läst imellanåt och luktar pecka här med ;-) hoppas att du haft en toppendag ! Verkar så när man läst iaf !
Grattis än en gång!

2014-05-01 @ 23:32:10
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0