Första dagen

Idag startade allt som har med mitt jobb att göra. I morse åkte jag ut till Maria park för att göra min medicindelegering, mycket repetion för min del då jag kan min sak sen innan men samtidigt var det vissa saker som faktiskt var bra att få en genomgång av igen. 
Den första timmen var det intressant och man satt beredd för att anteckna men ju mer tiden gick desto mer rastlös blev jag. Har nog aldrig skruvar på mig så mycket på en stol förut! 
Jag var rätt glad när jag väl fick provet framför mig och ännu mer glad när jag blev klar så snabbt och insåg att jag skulle få hämta hem min plutt tidigare.

Han blev jätte glad av att se mig, han slängde sig runt halsen men sen ville han leka vidare och det förstod jag eftersom vädret var på sin bästa sida så det var ju jätte skönt att vara ute.
Vi åkte iaf hem, började med middagen sen kom pappa hem och sen har det bara varit bus och lek som avslutades med ett bad innan det var sängdags.
Trodde han skulle vara helt slut eftersom han inte brukar vara på förskolan såhär länge men han var pigg som en lärka.

I morgon jobbar jag min första kväll, eller jag ska gå sidan om. Det känns bra men samtidigt så känns det lite nervöst såklart men mest kommer jag längta hem. Kommer kännas konstigt att helt plötsligt inte vara med när det är pyjamas och välling, en sån mysig stund. Tur jag är ledig någon gång iallafall ;)

Nu blir det lite tv tittande för min del innan jag ska lägga mig. Jag hoppas vädret håller i sig till torsdag då jag är ledig!

Hoppas ni njutit av solen och haft en bra dag ! 

Kommentarer
Postat av: Tess

Nä, men problemet här är att det är återkommande från samma barn. Rätt så bråkig dessutom, så de har bestämt sig för att agera så de har kopplat in något som kallas "elevhälsan" nu. För detta måste få ett stopp.. Det kan ju ta riktigt illa till slut..

2014-05-21 @ 19:57:29
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0